środa, 30 czerwca 2010

Co nowego u chomików? Nowotwór Maluszka

Witam wszystkich ^^
Dziękuję za częste wizyty na blogu, mimo tak długich przerw w pisaniu notek. Kilka dni temu pojawiło się wakacyjne tło - to znaczy, że o blogu nie zapomniałam  ^^
U chomików po staremu. Tobiaszek żyje sobie powolutku, Gacek jak zwykle szalony. Tylko mojemu Maluszkowi guz rośnie i rośnie. Na szczęście w miarę powoli, dlatego nie wydaje się, by chomik go zauważał. Nie przeszkadza mu jeszcze aż tak.
 Guz utworzył się najprawdopodobniej na narządach rodnych

Maleństwo. 2 miesiące przed wykryciem choroby
 
Na fotce widać, że guz jest spory. Pewnie niedługo zacznie "mutować", jak guz Grubaska przed kilkoma miesiącami. Zresztą dwa tygodnie temu minęło pół roku od kiedy Grubcia już z nami nie ma...
 Grubasek

Na jego miejsce pojawił się Gacek, który pomimo sześciu miesięcy oswajania, jest prawie tak samo stuknięty, jak był ;)

Pochwalę się również, że wygrałam kolejne konkursy: na "Odę do świnki morskiej" ^^ sponsorowany przez producenta karmy Natural Vit.
Oto moje arcydzieło:

Jedna rozetkowa, druga czarna, trzecia najmniejsza -
Trzy świnki kwiczały, która z nich piękniejsza.
      Jedna mówi: „Ja gładka”
      Druga krzyczy: „Ja sprytniejsza!”
      Trzecia: „A ja jestem z was najgrzeczniejsza!”

Rozetka dumnie: „Ja mam grzywkę piękną...”
Trzecia jej prycha: „... aż kolanka miękną?”
A mała świnka piszczy i wesoło skacze:
„Ja mam z nas wszystkich najtwardsze siekacze!”

Wtem Pani przybiega i patrzy na świnki.
Dziwi się, widząc trzy niewinne minki.
„Co tu się dzieje, co to za kwiki?
Widzę, że trzęsą wam się wąsiki.”

Dwie świnki umknęły szybciutko do kąta,
Trzecia przy drzwiczkach dumnie się krząta
i mówi: „Mamy do Pani nieśmiałe pytanie -
Która z nas trzech najpiękniejszą zostanie?”

Pani na świnki z miłością spogląda,
A każda z nich twardo odpowiedzi żąda.
Pani z wielką rozterką: „Kocham was ogromnie.
Trudnej zatem decyzji spodziewacie się po mnie.”

„Nie ma tu średniej, nie ma brzyduli.
Zaraz was Pani do serca przytuli.”
Wybór najpiękniejszej niemożliwy wielce,
Tak dziś rozsądziło kochające serce.

Wtuliły się w Panią wszystkie trzy świniaczki
A ta skradła każdej trzy słodkie buziaczki.
Zgodnie przyjaciółki wróciły do klatki,
Bo każda z nich miała na piękność zadatki.


Oraz konkurs graficzny na gryzonie.info "Choman i Chombin czyli Batman i Robin wg Chomików". Konkurencja była duża i do końca nie wiadomo było kto wygra. Ale szczęśliwie się złożyło i padło na mnie ^^
A oto zwycięska praca:

A na dobry koniec Tobiaszek jak zwykle z zaciekawieniem wyglądający zza prętów.


Dzisiejsza notka miała być o produktach Herbal Pets, ale z tym tematem poczekam do kolejnej ^^

14 komentarzy:

  1. Biedny Maluszek :( . Gratuluję wygranej w konkursach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Foki były wypuszczane na plaży w Czołpinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedactwo z tego Maluszka! U mnie NN, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierszyk śliczny, a dla biednego (a właściwie biednej) Maluszka przesyłam buziaki i głaskanie po brzuszku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz koniecznie dalej o swoich chomikach, strasznie mi przykro że ta paskudna choroba dręczy takie maleństwo:(((
    Wiesz ja w szkole podstawowej miałam chomika,ale powiem Ci że nie miał fajnego życia, był sam,miał małe mieszkanko, mam wobec niego po tych wszystkich latach straszne wyrzuty,myśle że nie opiekowałam się nim tak jak powinnam, żył około 4 lat,kiedy go brakło strasznie rozpaczałam, ale i mi ulżyło że się tak sam nie męczy(bo zdawało mi się że tak właśnie było:(
    Twoje chomiczki mają wspaniale u Ciebie,aż miło popatrzec, ale wzruszenie mnie ściska jak mysle oswoim małym czarnym chomisiu z dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to takie notki o twoich chomisiach są super! Tobiasz, Gacek i Maleństwo, tak? Miło tak zabaczyć wszystkich troje na zdjęciach. Mimo to czekamy na wpis o Herbal Pets

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie chomiki są śliczne :)
    Maluszkowi życzę ukojenia, biedactwo :(
    Ogólnie rzecz biorąc wróciłam na bloga tylko pod innym adresem, teraz już nie jest to hamster-s-land a SlonecznaGromadka, nadal na onecie.:)
    Pozdrawiam całą chomiczą ferajnę i właścicielkę bandy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranych!
    Należało Ci się.
    A chomiki śliczne.
    Oby Maluszek nie musiał cierpieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój chomik już dawno nie żyje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam ! Jestem tu pierwszy raz, no i przyznam ,że zrobiłaś bardzo ładną prace plastyczną :) Jestem ciekawa jakie były nagrody ^^ ;)
    A Małego najlepiej niestety uśpić, ponieważ na prawdę cierpi :( Wiem ,że to trudne, ale w weterynarii, raczej nei pomogą chomikowi, no cóż, to twoja decyzja, ale pamiętaj jego to cąły czas bardziej BOLI ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Heej, a co tutaj tak cichutko? Czekam na coś nowego :) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki on biedny szkoda chomiczka

    OdpowiedzUsuń
  13. noo... bidulek :(( nieswojo sie robi od samego patzrenia a jak pomysleć ze mojemu by tak... wspołczuję :(
    wierszyk mi sie podoba, rysunek też :)
    a ten rudy chomiczke.. Gacek to chomik syryjski?
    moze napisałaśbyś notkę o rozmiarach chomików danej rasy... taka skromna mam prośbe :)

    OdpowiedzUsuń